Thassos – o insula de vis (2)

Secret places

Thassos este o insula misterioasa, plina de locatii salbatice, unde poti fi doar tu si natura. Am reusit sa descopar astfel de locatii, am auzit de altele insa mi-a fost greu sa le gasesc…

Marble Beach

vathi beach

Doua plaje accesibile doar de pe mare, sau de pe un drum forestier, se gasesc in zona de nord a carierelor de marmura. Plajele au in nisip si praf de marmura, ce creeaza o nuanta albastru-albicioasa a marii, ce te face sa te simti in paradis.

Snorkeling

Nu este chiar vorba de un secret, dar vreau sa precizez ca foarte multi turisti pleaca de pe insula fara ca macar sa fi incercat magia snorkeling-ului. Costa intre 5-15 euro sa achizitionezi echipamentul necesar (ochelari si tub, labe sau incaltari de apa). Recomand acele incaltari de apa gen pantof cu talpa de silicon din doua motive – usurinta in folosire si siguranta pe stanci (protectie impotriva aricilor de mare, si reducerea riscului de a aluneca pe suprafete umede).

underwater

Mai mult, o camera foto subacvatica de unica folosinta costa 8-10 euro (film cu 17 pozitii). Iar pentru cei cu fonduri suficiente recomand scuba diving.

Mai multe poze subacvatice (scuba diving).

Un alt loc secret, greu de gasit este piscina naturala de langa Astris. Un ghid despre cum sa ajungeti acolo gasiti aici, insa eu unul nu am reusit sa gasesc piscina, chiar si cu acest ghid printat. Nici nu m-am chinuit prea mult.

natural pool

piscina naturala

Albumul foto complet il gasiti aici.

4 gânduri despre &8222;Thassos – o insula de vis (2)&8221;

  1. buna,

    plec pentru a doua ora in thassos, cautand cazare, am dat peste blogul tau. ai poze foarte frumoase.
    as dori sa stiu cum poti sa ajungi la plajele accesibile doar de pe mare sau drum forestier (preferabil ultima varianta, am rau de mare). stiu unde sunt carierele, dar nu si cum as ajunge la plaja.
    daca ai timp, imi poti scrie pe adresa de mail, ori messenger.

    multumesc frumos,

    Veronica

    • Daca te uiti pe Google Earth vei vedea din Skala Panagia un drum care urmareste linia de coasta, insa nu se poate ajunge pe acolo decat cu ATV-ul. Un alt drum ar fi cel prin carierele de marmura, lasi masina pe acolo si mergi pe jos, nu e departe.

  2. Buna,

    am vazut pozele postate si sunt chiar reusite, insula este superba si as vrea sa o vizitez vara aceasta, dar nu stiu ce sa aleg in materie de cazare…ma poti sfatui?

    Multumesc.

Lasă un răspuns

